maandag 6 oktober 2014

Oegstgeester Mocro Flavour


Als om even over half vijf de telefoon het rba geluid laat horen kijk ik even wat er zo laat in de middag nog gemeld word, een beetje beduusd kijk ik naar het schermpje WITKRUINTAPUIT lokatie Eli Heymanshof, nieuwbouwwijk Poelgeest. Wouw, dat is nog geen vijf minuten van waar ik woon. Maar de werkelijkheid is dat ik in Noordwijk aan het werk ben. Vrijwel direct na de "piep" moet ik al een paar telefoontjes beantwoorden van mensen die vragen hebben over de lokatie en hoe er te komen, de resterende 20 minuten tot vijf uur vliegen hierdoor snel voorbij. Om even over vijf spring ik op de fiets en rijd naar huis om daar kijker en fototoestel op te halen. Om 10 voor 6 heb ik de vogel in de kijker bovenop de rand van het appartementen gebouw aan de Clusiushof, sodeknetter wat een knaller. Doordat de lichtomstandigheden al wat minder aan het worden zijn en de vogel steeds hoog op het dak zit zit er niet meer in dan onderstaande bewijsplaatjes.






WITKRUINTAPUIT | WHITE-CROWNED WHEATEAR (Oenanthe leucopyga) 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten